jueves, 25 de diciembre de 2008

Projectes

El projecte cada cop està més enllestit. Les làmines ja estan fetes. N'estic prou contenta. Us en poso alguna pq veigueu que els erasmus tb treballen i s'ho curren!!! Aquest últim mes ha sigut prou estressant :-P

El projecte és sobre un complexe per gent jubilada. Treballem en un barri al sud de Göteborg i els "clients" ens demanaven pisos per parelles i solters (o viduos) i alguna zona comuna per fer activitats. El dia 13 de gener, els presentarem les nostres propostes... a veure com va!

Fins aviat!
Aquesta serà l'última actualització de l'any.

3 comentarios:

mercè dijo...

Anna, els arquitectes tenen dret a un piset encara que no estiguin en edat de jubilar-se? és genial aquesta possibilitat de reduir tan pràctica.

Anónimo dijo...

molt bé anna, molt ben presentat trobo. el projecte té molt potencial... m'ho torno a mirar i potser dubto del comentari que et vaig fer l'altre dia. S'hauria de dibuixar.
Enhorabona pels dibuixos de models, em quedo amb el de línia.

Anónimo dijo...

Que xulo el projecte!
Amb quin programa vau fer el 3d?
la presentació està molt i molt bé, i el projecte m'ha agradat molt.
Sobretot les green houses!
:)