viernes, 12 de diciembre de 2008

No sé per on començar... Sankta Lucia!

Moltes coses han anat passant aquests dies. Faré un breu resum amb imatges pq pogueu anar seguint (aquells q encara seguiu el blog! hola? hi ha algú a l'altre banda de la pantalla?)

Començaré pel més recent: Avui. Ha sigut un gran dia. Demà és Santa Llúcia i aquí a suècia se celebra amb gran entusiasme (com ja vaig explicar a l'altre post). I com no, amb la coral hem fet alguna cosa. Dividits en grupets de 8 (2 persones de cada corda, soprano, alt, tenor i baix) hem fet "gigs" durant el matí. Cada grup en tenia uns 3. Nosaltres hem anat a dos llocs a Chalmers i després a una empresa del centre. Anàvem tots amb el vestit blanc i una noia feia de Lucia (jo? noooo, no em sabia massa bé la lletra de les cançons (dimecres vaig començar a estudiar-la) i com q cantàvem sense llibret... malament! i sent la lucia tothom et mira així q un altre any serà!) Entre els meus och... med ... lju... podies distingir algunes paraules... però quan un no se sap massa bé el text, tot i sabent-se bé la melodia, el resultat no és gaire gratificant. A més t'oblides de somriure, cantes amb tensió... vaja, q 1 setmana més d'assaig no m'hauria anat malament. Però l'experiència ha valgut la pena, i a més, després de 2 de les actuacions ens han donat teca! brioxos típics de Sankta Lucia, pepperkakor i glögg. Això si... he començat el dia llevant-me a les 5:30... de 6 a 7 teníem trobada + esmorzar + assaig i a les 7:15 el primer gig.

(sap greu pq no tinc fotos)

1 comentario:

Bet dijo...

Ole! Segur que te n'has sortit la mar de bé!!!