lunes, 17 de noviembre de 2008

Els llums es van obrint!

El parc d'atraccions del costat de casa s'ha omplert de llums. Divendres passat va començar el mercat de nadal que hi han organitzat i tb han muntat una pista de gel. Però el més impressionant són les llums que han penjat de la torre més alta (el mirador del parc) i sembla un arbre de nadal de 150m d'alçada!!!

Arribant a casa ja el veig, anant a comprar el torno a veure, des de la finestra tb el veig (entre arbres), és genial!!!

Només divisar-lo un ja s'alegra i la foscor no es fa tan avorrida.

Tan de bo el puguessiu veure!


el gran arbre vist des del turó del costat de casa. Qui vol venir????

5 comentarios:

Bet dijo...

què bonic!!! Aquí a Múrcia encara no he vist llums, cosa que m'alegra pq. vol dir que no avancen el Nadal dos mesos i estalvien energia!! :-) Suposo que tot arribarà...

Anónimo dijo...

Anna, has fet la foto amb el teu super trípode oi?!! :)
ha quedat molt xula!!!

Anna dijo...

doncs no! estic agafant traça i millorant el meu parkinson! (vaig practicar força durant els viatges... jeje)

Bet dijo...

a Múrcia seguim amb els llums de Nadal apagats ... olé! Visca l'estalvi d'aquest ajuntament!

napu dijo...

que guai! m'encanta aquest arbre!!!
el vull veure!!!