viernes, 22 de mayo de 2009

Visita del Pau!!!!!!!!!!

El Pau ha vingut a passar un cap de setmana.
Ha sigut força intens, aquí us passo algunes fotos.

Primer de tot. El Pau arribava al City Airport i vaig decidir, ja que feia bon temps i tenia lliure, anar-lo a buscar. M'havien parlat d'una ruta alternativa al bus de l'aeroport (q costa 6 euros) i vaig provar-la. Has de combinar 3 busos però val la pena. Jo vaig decidir no agafar l'últim bus i fer els 4 km que em separaven de l'aeroport a peu, per entre barris de casetes i prats. No sembla pas que vagis a l'aeroport passejant entre tanta natura. Tb us poso un video (al final)

barris suecs, em recordava molt australia. Ja m'imaginava vivint en aquest barri com si fossim allà a Brisbane.

el bosc es torna feréstec...
arribo a l'aeroport.
el Pau ja és aquí! Banc de l'aeroport... el noi venia vestit i amb sabates de ciutat... poc s'esperava aterrar al mig del bosc suec...


el carro de les maletes...
Dissabte el matí. Ruta amb bici cap el sud de göteborg!!


el Pau amb el seu mini xalet...
aaaa, ulleres noves! :-D (posades a lo suntis...)
o normals...
horts urbans
mec! RETROCEDIM EN EL TEMPS: foto de l'eli al llac
el Pau al mateix lloc (m'en falta una de la berta al mateix lloc... hauràs de tornar...)
Barbacoa!
mmmm... això ja és tradició...
Així es juga el golf suec

Diumenge. Visita a l'studio. Maqueta del projecte de la competició.

Concert de coral!!!!!! Soundtrack concert. Fet en un cinema!

Pa pa pa pa para pa pa!!
Fiskchurch
La famosa Kanelbulle gegant
i com que va arribar en plena natura.. ha de marxar passant per la natura no? bosquet a darrera de casa...
Video de la meva anada a l'aeroport. Poc em podia creure el que estava vivint. jajajajajaja
com trobaré a faltar tenir la natura tan aprop!!!

2 comentarios:

eli dijo...

anna! no sé pq. esperes tant arribar a l'aeroport del prat .. pq. de prat ja no en queda allà i tu pots anar al teu caminant a través d'aquests paratges idíl·lics... ;-)

napu dijo...

ooooooooooooh que bonic i quins records!!!!
ja puc dir que he trepitjat un camp de golf!!! i jugat amb la banderaa!! i ja estic esperant les kanelbulles gegants que espero que ens portin els pares i tieta per menjar aquí ja que la tinç es va menjar les que havia portat jo i no men va deixar cap!!!!
i quina llàstima el buffet TANCAT de pastissos! ooohh nooooo ja has descobert perquè no van obrir???