martes, 5 de mayo de 2009

Excursió pel nord de Göteborg

Aquest pont he sortit de ruta. Per fi he pogut utilitzar les xiruques, la motxilla, el sac de la manera apropiada!
Fa un mes vaig conèixer el Javi, un madrileny q fa la tesis aqúi, i em va afegir a la llista electrònica dels seus amics. Són uns quants que els agrada la muntanya i han fet alguna sortida pels voltants de göteborg. Per aquest pont organitzaven una ruta de 2 dies i 2 nits pel nord de Göteborg, un parc natural a prop de Noruega. I m'hi vaig apuntar. Va resultar que erem 9 en total.
Vam marxar divendres al vespre. La idea era fer nit a un "shelter" (cabana de 3 parets i sostre) tots plegats i començar a caminar el dissabte el matí. Cap a les 7 va sortir el primer cotxe i van arribar sense problemes al shelter (caminant ja de nit). Nosaltres vam sortir a 2 de deu (vespre) i a les 12 aparcavem el cotxe i començavem a caminar (3 lots per 5 persones) per arribar al shelter.

Anàvem ben despistats i ens vam ben perdre (no vam arribar a trobar mai les marques blaves). Eren ja les 2 de la matinada q vam decidir fer nit al mig del bosc i buscar el camí l'endemà. Mai m'havia sentit tan tranquila i contenta al perdrem, era tota una aventura, jejeje. Abans de dormir, vam fer un resopó de quiche i pastis de xoco (fet per l'Arthur, un noi francès).

Despertar-se enmig del bosc, mirant el cel blau no té preu. Al aixecar-me vaig descobrir el llac amb el q ens havíem topat la nit anterior. Em va recordar el conte aquell q teníem amb anglès sobre el nen i el pare que busquen el famós llac perdut de la joventut del pare i quan hi arriben just es troben el llac ple de turistes. Enfadat i entristit el pare decideix seguir caminant. Fan nit allà on poden amb la tenda i al matí just descobreixen un llac davant d'ells.
Nosaltres no teníem tenda, però per sort el bon temps va acompanyar.

campament improvitzat
al obrir els ulls...

el llac q vam descobrir al despertar-nos. I just a l'altre riba vam veure les marques taronges!!

part del grup (Eduardo, brasiler, al davant)

Amb alguns entrebancs, seguint un camí en direcció contrària, etc... al final ens vam reunir amb l'altre grup a les 12. A la una ens posavem a caminar, ara ja tots junts.

Preparant-nos per dinar (Javi, jaqueta verda, i Daniel, alemany)

Vam dinar en un shelter davant d'un altre llac (si alguna cosa no falta a suècia és aigua i llacs) fins arribar al punt final del dia on vam fer barbacoa i ens vam despedir de 5 que marxaven aquella nit. Vam quedar 4, dos francesos/es, un espanyol i una catalana. Aquest cop vam fer nit a un shelter i pel matí només ens quedaven 9km fins el cotxe.

BBQ
Shelter on vam dormir el dissabte (era privat però ens hi vam colar... només per dormir-hi no ens van dir pas res (un parell de vells van venir a veure q feiem..)

fent torrades per esmorzar (Arthur, Stefanie, Anna)

Torrades i platans amb xocolata

L'únic punt amb vista de tota la ruta. Es mereixia una foto

Arribada al cotxe

Un dels millors caps de setmana de l'any. Agraeixo al Javi l'oportunitat donada d'unir-me al seu grup.