martes, 7 de octubre de 2008

Kanel Bulle



Oi que fan bona pinta??

Són les típiques pastes sueques que trobes a tot arreu! La massa és semblant a la ensaïmada i de farcit té canella i sucre. Boníssima! i acabades de fer encara més!!!

Aquestes les vam cuinar l'altre dia a casa. Vam fer el primer sopar al meu pis. De primer vam cuinar esbargínes, carbassó i tomàquet farcits (recepta de la helen! tack!) i per postres les delicioses kanel bulle. Tot molt bo. Com que no hi cabíem a la cuina ens vam instal.lar a la meva habitació (sort q vaig comprar unes estovalles de segona mà!).
D'esquerra a dreta tenim: Katrin, Anne i Luisa (les 3 són d'alemanya), la Danka devia estar a la cuina (és de Polònia).

2 comentarios:

Maria Merk's Cia dijo...

Ja sabem qui cuinarà al pis pels volts de nadal!!! jeje

tu ves aprenent receptes!!


vinga Anna que vagi tot bé!

liam dijo...

ei!

l'altre dia ma mare em va explicar que havia trobat un blog d'una catalana a göteborg, i resulta que era el teu...

aprofito per saludar-te, i per fer propaganda del meu -de moment ja t'he posat un link, no et pots queixar...-.

http://unstemes.blogspot.com

apa, fins aviat!