martes, 21 de octubre de 2008

Concert de Tardor amb el cor femení de Chalmers!



Dilluns dia 20 d'octubre a les 7 de la tarda a la capella de Landala.
Després de 5 assajos intensos, assagem el dilluns de 18 a 21, ha arribat el concert.

Quedada a les 5 a la capella. Quins nervis! Cantem 9 cançons:

Ergen Deda (búlgara)
Agnus Dei
Blagoslovi du she (Russa)
Lascia ch'io pianga
Stämning (sueca)
Nature Boy
Black orpheus
A nightingale sang in Berkeley
Svatba (búlgara)

he estudiat a fons i més o menys em sé totes les lletres. En principi cantàvem sense partitures, però el director s'ho ha repensat (hi ha algunes noies q no estan del tot segures, jo per suposat, com a bona cantant del Cor Trobada, no em cal (tot i q reconec q durant el concert li he fet alguna ullada)) i cantarem amb el llibre.

Fem un assaig de tot el concert. Ens vestim (peça negra, peça gris i joieria de plata (prestada) , sabates negres (prestades), i fem un mos abans de començar.

La capella es va omplint. 10 persones m'han vingut a veure! estic molt emocionada, almenys tinc cares conegudes al públic (ja que vosaltres no hi podeu ser)


Comença el concert. Comencem amb una cançó búlgara molt marxosa. És molt ràpida i no sé si l'hem quadrat del tot bé, però és de les que més ha agradat. Seguim amb agnus Dei, canvi brutal, no sé què em passa que em costa arribar als més aguts. Obro la boca i no en surt res. Ara ve la cançó russa on les primers sopranos comencem amb les segones altos. Costa començar potents, i a la segona estrofa no quadrem, aquesta és molt aguda (podeu veure el video). Seguim amb Lascia ch'io pianga.
M'agrada pq hi ha molta comunicació amb el director. - El Firmino ens dirigeix, és brasiler - Les seves mans i expressió et captiven i anem totes a la una amb les pauses. L'hem de mirar pq cada cop fa les pauses diferents; de vegades les allarga molt i això m'agrada, crea més expectació. És genial!
Fem una pausa al concert, i el capellà de la capella protestant on estem fa un sermó (després de cantar un salm i llegir l'evangeli), és tot en suec... així q no entenem res de res (crec q tothom és suec menys nosaltres 11) la pena és q fa bromes però no les entenem...
SEguim amb una cançó sueca (l'única del concert). És molt maca. Aquesta l'he apresa l'última setmana. Nature Boy i black orpheus, les dues les podeu veure al video. D'aquestes m'agrada q les veus van entrant i sortint de la cançó, i de vegades se sent una sola veu.
A nightingale és potser la cancó que menys m'agrada, però amb el Firmino dirigint-la una la disfruta (l'hauríeu de veure, et transmet molt la música quan dirigeix) i acabem amb una altra búlgara tb molt ràpida q és genial!!

Penjaran les cançons a algun lloc pq ens van gravar la veu, així q ja us les passaré!!! Pq pugueu disfrutar del concert!

L'ambient, la música, el lloc... resumint: un concert meravellós!!! (emoció del moment?)

per veure els videos aneu al youtube i poseu Anna Damkoren Chalmers





2 comentarios:

Anónimo dijo...

que guay! molt bé!!
la majoria de noies són rosses...
raru eh?! xP

Anónimo dijo...

doncs l'anna sembla sueca!