viernes, 12 de junio de 2009

Cavalls

Durant les voltes en bici que he anat fent per göteborg i voltants he vist molts cavalls pasturant pels prats, ara verds.

En les dues granges que vaig estar a Austràlia, vaig poder experimentar què és tenir cavalls, la feina que requereixen, les estones que hi dediques i el més important, els moments que disfrutes montant-los (bé, jo no gaire, pq no en sabia i més aviat vaig passar l'estona patint... però veies la gent q disfrutava)

... és un dels meus somnis arribar a muntar a cavall. Experimentar la sensació de ser "un" amb el cavall (jeje, el que es veu a les pelis, vaja...)

l'altre dia, anant amb la bici a Gunnebo, vaig tornar a veure força cavalls i vaig decidir:

Que en algun moment de la meva vida tindré una granja amb cavalls (mínim 2).


L'ideal seria trobar un lloc per viure amb les característiques següents:

- A la natura (o molt aprop d'ella)
- A prop d'una ciutat (no molt gran, però q tingui recursos i activitats suficients)
- En un petit nucli, amb altres cases, i serveis mínims (botiga, forn, cafè...)

qui s'apunta a viure en una de les cases del voltant??

3 comentarios:

eli dijo...

anna ... trigues a actualitzar .. però quan ho fas ... no donem l'abast a llegir!

D'on trauràs la pasta pels cavalls??

Anónimo dijo...

és q quan actualitzo un cop, millor fer 2 o 3 entrades! jeje

si tu fas la feina no són tants diners no? i els cavalls, ja miraré que me'ls regalin... jeje

anna

eli dijo...

doncs potser sí, no sé. Si te'ls regalen i després trobes helpers o wwoofers que et vinguin a ajudar ... et sortirà rendible i tot!