martes, 28 de abril de 2009

Visita de l'Eli

L'Eli em va venir a visitar (a mi o al menjar suec?) per setmana santa.
Va ser una setmana de relax, de deixar l'entrega de banda, i disfrutar del sol, la natura, la música i el menjar. Aquest "timetable" ho deixa tot ben explicat: (per l'eli: apa, ja pots superar la meva distribució del menjar!! :-P)


Llàstima q tenia el genoll fotut i no vam poder fer bici... però això va permetre fer altres coses.
Divendres i dissabte vam anar a Stockholm on ens vam trobar amb, ni més ni menys, q la Barbi! q just visitava una amiga. Em va posar al dia de totes les cotilleries puig-pey, dels seus futurs plans i vam disfrutar de bon menjar (com és costum a la família! gràcies mama per convidar-nos!! jeje)

i ara d'aqúi 2 setmanes ve el Pau!! Visita curta, però no podia haver triat millor cap de setmana, pq just amb la coral cantem el concert de Bandes Sonores q seràààà brillant!! Ja estem assajant les cançons i són aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa quina emoció!!!!!!!!!! pau, t'encantarà!!! (jeje, ara no et creiis moltes espectatives eh?)

1 comentario:

eli dijo...

tia! sí que vam menjar coses bones!! i jo m'havia ben oblidat de les fotos del menjar ... a veure si m'hi poso! Ah! i visca el dia "guarro" a l'arxipèlag i stockholm! jejeje